TYLKO MNIE KOCHAJ

Słowa te od 4 miesięcy nabrały zupełnie nowego znaczenia. Znam wiele rodzajów miłości,ale ta....jest zupełnie inna,magicznie silna,niepowtarzalna i absolutnie wyjątkowa i z dnia na dzień coraz większa.
Nieważne jak bardzo jestem niewyspana,niepomalowana,rozczochrana....gdy zaglądam rano do łóżeczka widzę w jego oczach radość, na buzi szczery uśmiech i bezgraniczne zaufanie.
Rozpoczynamy 5 miesiąc życia mojego małego mężczyzny na tym bożym świecie.
Owszem, czasem macierzyństwo nieźle daje mi w kość-nie będę tego ukrywać.
Jest to swojego rodzaju niezły poligon emocji.....ciągłej walki ze zmęczeniem i energią, którą muszę mieć przez cały dzień.....
Uczymy się kształtów,zapachów,ruchów,uśmiechów,mowy,wierszyków,ćwiczeń...i wielu innych rzeczy. Uważam,że razem wchodzimy w złoty okres niemowlaka. Tymek jest małym rezolutnym chłopcem, który cudownie się rozwija.
Jestem całym światem dla syna,który jest moim sensem życia....którego ja życia uczę.
Wystarczająca odpowiedzialność i dobry argument by tak trwać sobie razem...i nie mieć czasu na inne rzeczy.... :)

do napisania!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JAZZOWE NUTKI

SPA

BAŁAGAN