MIĘDZYGÓRZE

Wycieczka do Międzygórza była dla mnie jak sentymentalna podróż w czasie, która zabrała mnie znów w szczenięce lata. Jako małe dziecko wielokrotnie spędzałam w tamtych rejonach wakacje,bawiąc się na letnich koloniach. Dzielnie pokonywałam górksie szlaki,zajadałam się pysznymi lodami,zawierałam przyjaźnie,śpiewałam przy ogniskach i spędzałam szczęśliwie dziecięcy czas. 
Międzygórze jest miejscowością wypoczynkową,w której znajdziemy wiele domów o charakterystycznej architekturze,które tworzą rzadko spotykany klimat. Okolica ma do zaoferowania wiele atrakcji,jest idealnym punktem wypadowym między innymi do bardzo znanej jaskini niedźwiedzia.












Mnie udało się zaliczyć
Wodospad Wilczki,który jest drugim co do wielkości wodospadem w polskich Sudetach. Wokół wodospadu stworzono punkty widokowe,połączone kamiennymi schodami,a nad wodospadem zbudowano mostek,na którym stojąc,możemy rozkoszować się wąwozem,pięknem wody,która spada z impetem do ogromnego kotła.






 Ogród Bajek,baśniową krainę z wieloma drewnianymi figurkami z kreskówek....wszystkim nam dobrze znanym. Z uśmiechem na buzi spacerowałam,między wąskimi ścieżkami,wspominałam i robiłam zdjęcia.....
Pięknie zagospodarowany teren,bardzo zadbany z bogatą roślinnością.









Nic lepszego na imieniny nie mogłam dostać....niż to,że na parę chwil znów stałam się małym dzieckiem. Takie bezcenne,wspólne chwile....zapisane w mojej pamięci, powrót do przeszłości,który w przyszłości będę miło wspominać.
do napisania!





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JAZZOWE NUTKI

SPA

BAŁAGAN