Trochę soli , szczypta pieprzu... ciut słodyczy i goryczy.... wszystko w domu wymieszane, nuda, miłość i gadanie.... może wyjdzie,może nie... tak czy owak bliżej poznacie mnie! przedstawiam Wam królestwo moje, na norweskich wodach postawione....

poniedziałek, 12 maja 2014

POD GOŁYM NIEBEM...

Wiosna zawitała do nas na dobre! Całą sobą ,,bezczelnie,, panoszy się po trawnikach, drzewach, krzewach często nawet nieproszona wchodzi do domu. A tak na serio : Kocham wiosnę....jej zapachy(niekoniecznie te ,,wsiowe,,), ciepłe słońce, długie dni oraz to, że nasz dom powiększa swoją powierzchnię mieszkalną o drugi salon z pięknym, puszystym, zielonym dywanem i słonecznym tarasem. Lubię nawet te muchy, które w nocy latają tu i ówdzie ....bzycząc prosto do ucha ; mojego psa szczęśliwego i brudnego od grzebania w ziemi,
poranne kawy pod gołym niebem.
Pierwsze wiosenne porządki w ogrodzie już za nami. Koszenie trawy, przycinanie drzewek, sprzątanie starych liści i suchych gałęzi.
Zdążyliśmy nawet  wybudować lub przedłużyć taras. W naszym ogrodzie był spory kawałek ziemi, który uległ zniszczeniu podczas remontu. Gromadziliśmy na nim wszystkie remontowe śmieci bądź materiały. Próbowałam sadzić w tym miejscu kwiaty i trawę. Jaka ogrodniczka taka trawa......więc mamy taras !.....
I dobrze! :)
Wrzucam parę zdjęć z budowy......



 



Gdy miałam już kolejną gotową powierzchnię do zagospodarowania, byłam oczywiście w siódmym niebie!
Taras nie stał zbyt długo pusty :) i powstało miejsce  do letnich imprez :)


 

Na drugiej części tarasu.....stanęły bardziej ,,komfortowe,,  mebelki...na których można się wyłożyć i zapomnieć o bożym świecie. :)...


 

 





Brakuje jeszcze kwiatów w donicach, ale to wszystko w swoim czasie!
Życzę słonecznego tygodnia!



4 komentarze:

  1. Ale pięknie ! Prawie identyczny komplet mebli mamy na tarasie tu, gdzie mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda,że są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taras jak marzenie :) i tak pogoda.... u mnie dziś deszczowo więc się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie mam nadzieję, że jutro u Ciebie będzie słonecznie i ciepło... :) pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń